Pages

22. detsember 2017

SMUUTID

 Vaieldamatult LEMMIKUD-täitsa hull nende järgi. Mulle meeldib neid hommikul, lõunal, õhtul ja pärast trenni juua. Smuutisid olen juba päris kaua joonud. Neid valmistada on nii lihtne, paned oma lemmik puuviljad - köögiviljad, mis kodus leidub blendrisse, vajutad nuppu ja kosutav ning ülimaitsev jook/söök ongi valmis. Olen juba kaua unistanud isiklikust mitme pudeliga blendrist. Guess what??! Ma saingi selle, jagasime täna kingitused ära ja oh üllatust, jõulumees täitiski mu soovi. Igatahes ootan juba huviga, et saaksin katsetada. Nüüd on  veel lihtsam, viskan asjad pudelisse, blenderdan ära, vahetan korgid ära ja juba olen valmis minema. Veel kiirem, ma ei pea hommikul aega raiskama kannu pesemisega. 




Jagan teiega ühte oma lemmik smuutit, et soovi korral saaksite valmistada.  

DETOX SMUUTI - kogused tunde järgi
Avokaado
Värske õunamah
Sidruni mahl
Spinat (värske või külmutatud)
Värske piparmünt
Banaan
Blenderda kõik kokku kreemjaks seguks ja valmis ta ongi! :)

Jõulumees tõi mulle ka raamatu, mille autoriga oli mul isiklikult au kohtuda. Margus Karu viimane raamat, mis juba on minu lemmik. Täna oli super hommik, tudukad seljas valmistasin oma uue blendriga smuuti ja nautisin raamatut, mis hinge paitab. Soovin teilegi nii vaimselt kui kehaliselt kosutavat pühade aega! G








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Copyright @ Don't just exist, live. Blog Design by KotrynaBassDesign