Pages

20. detsember 2017

JÕULUD


Oumaigaaad, aeg läheb nii ruttu ja jõulud ongi juba ukse taga.
Mis need jõulud siis ikkagi on? Eks erinevatel inimestel on erinev arusaam jõuludest ja leidub neid, kes naudivad jõule ja ka neid, kes mitte. Mulle igatahes küll meelidvad jõulud see on nii mõnus aeg. Inimesed kaunistavad oma kodusid, tänavad on ilusad, piparkoogid, lumi, päkapikud ja see tohutu pöörane sagimine ning ostlemine. Minu jaoks on jõulud aeg, kui ma saan olla oma lähedastega koos. Toas on ilusti kaunistatud kuusepuu ja köögist tuleb mõnusat piparkoogi lõhna, mõnuuus.
Minu jaoks on täiuslik jõululaupäev siis kui saan perega koos õhtul lauas istuda ja head paremat süüa. Kindlasti peab laual olema kartul, verivorst, hapukapsas ja minu jaoks kõige tähtsam-kõrvitsasalat. Armastan seda. Kaminas võiks olla  tuli, head jõululaulud võiks mängida ja loomulikult  võiks taevast sadada pehme, kohev lumi. Eks selle lumega on nii nagu on, siin Eestis on vist rohkem pori ja vahel tuleb natuke lund ka. Usklik ma ei ole, aga see on ainuke aeg, kui ma olen nõus korra kirikuse minema ja pärast kalmistul oma lähedastele küünlad panema.
Olen mõned aastad jõulude ajal kodus olnud, aga viimastel aastatel sõidame perega tavaliselt kuhugi kaugemale sooja. Sel aastal samuti kodus pole, aga sugulastega tähistame jõule natuke hiljem ikka järele.
Kingitused?
Väiksena kirjutasin ikka nn jõuluvanale kirja, aga kindlaid soove enam pole. Mul on kõik olemas ja kui ongi mõned asjad millest unistan, siis on need liiga kallid ja piinlik oleks vanematelt nõuda nii kalleid asju, eks? Tuleb olla õnnelik väikeste asjade üle. Mis mulle meeldiks jõuludeks saada kingituseks?  Armastan häid raamatuid (aga neid eelistan ise osta,  räägin kunagi sellest teemast täpsemalt) lõhnaküünlaid, sellised mis lõhnavad tõesti mõnusalt, mitte nagu wc värskendajad. Hmm uus voodipesu, mõne lemmikpoe kinkekaart, mõned lahedad ja soojad sokid, trenniriideid jne. Ise valmistatud kingitused on eriti armsad. Ostsin paar aastat tagasi ühe raamatu, kus on väga palju häid isetetud kingiideid, jagan teiega seda.

Ostsin selle raamatu paar aastat tagasi, selles on nii palju lahedaid kinke, täpsemalt 70, mida ise kodus oma lähedastele valmistada. Erinevad hellitavad kingitused, söödavad ja ka lemmikloomadele, miks mitte ise maiustus oma lemmikule teha? Lingi lisasin ka, äkki õnnestub veel soetada või siis saab alati raamatukogust laenutada.
https://www.rahvaraamat.ee/p/isetehtud-kingid-70-kaunist-kingitust-kodus-meisterdamiseks-ja-r%C3%B5%C3%B5mu-valmistamiseks/622466/et?isbn=9789985331644

Mis on teie arust jõulud? Kuidas teie tavaliselt jõule tähistate?

Soovin teile imeilusat jõuluaega, hoidke oma kalleid inimesi ja öelge kui kallid nad teile on. Tundke rõõmu, sest käes on ju ikkagi kõige kaunim aeg aastas.
G

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Copyright @ Don't just exist, live. Blog Design by KotrynaBassDesign