Pages

4. detsember 2017

MINUST....



HEI-HEI!
Mina olen Gertrud Ansip ja sa oled jõudnud minu blogisse.
Igatahes, olen 16-aastane rõõmsameelne Tartu tüdruk. Hetkel omandan haridust gümnaasiumis.

Olen sportlik ja pean oluliseks füüsilist liikumist. Kunagi väiksena tegelesin iluvõimlemisega, kuid lihased olid lühikesed, mistõttu nõudis treening väga suurt pingutust. Treeneri hinnangul nägi ta mind rohkem kergejõustiklasena. Nii juhtuski, et käin nüüd juba aastaid regulaarselt kergejõustiku trennis, kus treeneriks Anne Mägi, kes kõigele lisaks on ka ühe minu lemmiksportlase Rasmus Mägi ema. Pühapäeva hommikuti võitlen unega ning õnneks võidan lahingu. Seda võidetud aega kasutan selleks, et toredate inimestega Tammekal tennist mängida. Klaverit olen ka õppinud aga kutsumuseks ei kujunenud. Mulle meeldib sõpradega koos olla, süüa teha, häid raamatuid lugeda, vahest pildistada, muusikat kuulata, perega koos aega veeta, reisida aa ja vahel heegeldan salle ka. No tegelikult isegi mitte vahel, viimase kuuga vähemalt 8 tükki 😊

Miks otsustasin blogi pidama hakata? See on mu esimene blogi, varem olen niisama enda jaoks päevikusse kirjutanud, aga nüüd mõtlesin ka teistega oma mõtteid jagada. See ei ole kohe kindlasti ühe konkreetse teemaga blogi (nagu on nt kokkamis või trenniblogid). Kirjutan täpselt sellest, millest ise tahan või mis minu jaoks ja miks mitte ka sinu jaoks tähtis või oluline võiks olla. Nii et vaatame mis sellest välja tuleb.

G


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Copyright @ Don't just exist, live. Blog Design by KotrynaBassDesign