Pages

28. aprill 2018

SWEET 16♡

Oeh tuligi ära, olen nüüd ametlikult 16!!! 
Hommik algas lauluga, nagu ikka meie peres, kallid-musid-kingitused-koogil põlev küünal ja kevadised lilleõied. Ekstra armas roosikuhi Tallinna vanaemalt, kes kohe oskab üllatusi teha.



Sünnipäevadest nii palju, et tavaliselt olen pidanud alati kaks pidu - üks sõpradega ja teine sugulastega. Eraldi on hea tähistada sellepärast, et saan kõigile inimestele keskenduda ning nendega suhelda. Sel aastal midagi suurt ei plaaninud, mõne kõige kallima sõbrannaga tegime minu armsas kodus mõnusa olemise hea söögi ja filmiklassikaga. Nagunii tuleb varsti üheksanda klassi lõpetamine, eks siis näen kõiki sugulasi ja kallistan nendega topelt. On jälle põhjust tähistada, gümnaasium ootab!
Sel aastal otsustasin seega, et 28 aprill on minu päev. Ma teen kõike seda mida mina tahan, söön seda mida mina tahan ja olen koos nende inimestega kellega mina tahan koos olla. Hea mõte, mis?!






Sõitsime perega Viljandisse, ma lihtsalt armastan seda omapärase arhidektuuriga linna, nii armas väike ja hubane kohake. Tänud emps, et eelmisel suvel mind sellesse linna armuma panid 😊 Ma arvan, et kui ma Tartus ei elaks, siis elaksin kindlasti Viljandis. Jalutasime mööda linna ja astusime sisse kohtadesse, mis teele jäid. Uitasime ordulinnuse varemate läheduses ning käisime järve ääreski ära. Külastasime minu lemmiklemmiklemmik kohvikut (Rohelise maja pood ja kohvik). See on mõnus, hubane ja kena kohake, kus pannakse proovile maitsemeeled ja röövitakse heas mõttes igaveseks su süda. Kevadel-suvel saab lisaks einestada aias, kus õitsevad õunapuud ja laudadel on suured vaasid heinamaalt korjatud õitega, igal sammul on meeldivad ettekandjad ja igas ampsus või lonksus ootamas üllatus. Mulle meeldib, et seal on kõik kuidagi nii lihtne ja armas, samas soe ja kodune. Võlu lisavad armsad vanaaegsed taldrikud, kõik erinevad, millelt hõrgutavaid/võrgutavaid kooke serveeritakse. 




























Seekord sõin kanasalatit, julgen soojalt soovitada. Ports oli üllatavalt suur, sain sellest kõhu täis ja nautisin iga suutäit. Jõin tumeda röstiga latte, minu arvates on seal kõige parem kohv üldse ja lõpetuseks võtsin toorjuustu brownie. Brownie koosnes kolmest kihist ja õigeid sõnu leidmata võin öelda, et kogu kooslus oli maitsetelt tasakaalus ning lihtsalt võrratu. 
Nagu juba tunduda võib, siis ega vist keegi ei suuda minust rohkem, seda kohvikut ülistada, nii et lõpetan parem ja soovitan teil endil seal aeg hetkeks maha võtta.






Minu päev läks korda, oli täpselt selline nagu lootsin ja salamisi soovisin. Tänud mu armas perekond! Minu 16 on kindlasti sweet (magus), plaanin seda nautida ning jagada ka edaspidi oma tegevusi ning teekonda teiega.
17 peab aastajagu ootama, kohtun sinuga 28. aprill 2019 :)
















Päikest!
G

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Copyright @ Don't just exist, live. Blog Design by KotrynaBassDesign