Pages

1. aprill 2018

Kaerahelvestega saab teha imet

Okei, ma poleks kunagi arvanud, et seda ütlen, aga mulle maitseb puder. Täitsa veider, aga mulle tõesti maitseb. Mul on koguaeg hommikuti söömisega probleeme olnud, ma lihtsalt ei suuda enne kooli, umbes kl 7 midagi süüa, mu organism pole veel ärganud. Ma tean, kõik ütlevad et peab sööma aga... Üldiselt ongi mu esimene toit koolipäevadel kl 12 koolis, vahel võtan kooli smuuti kaasa kui jõuan hommikul selle kokku suristada, seda joon tavaliselt enne kl 12. Nädalavahetusel on välja kujunenud pudruhommikud, kuna ärkan natuke hiljem, siis suudab keha söögi vastu võtta ja mul on aega kokata.





Üks minu ja kindlasti paljude teiste eeskujuks on armas, soe ja enesekindel Merilin Taimre, tuntud kui Paljas Porgand blogi autor. http://www.paljasporgand.ee/    Kirjutab trennist, söömisest ja paljust muust. Mingi aeg tuli uudis, et tal tuleb raamat välja (vist juba kolmas, esimese kahe raamatuga ma kursis ei ole) „Mu süda kuulub pudrule-soolasele ja magusale”. Teadsin kohe, et selle raamatu esitlusele tahan kindlasti minna, sest tema seni jagatud retseptid on mulle huvi pakkunud ja näost-näkku kohtumine poleks ju ka mitte halb mõte. 



Raamat on mitmekülgne, leidub magusaid aga ka soolaseid putrusid, selliste koostisosadega mida ise kunagi üldjuhul ei kasutaks. Põhimõtteliselt sööd putru, aga ei saagi aru, et tegu on pudruga. Putrude sisse on lisatud näiteks  lillkapsast ja suvikõrvitsat. Raamatus on nt Kitsejuustu-punapeedipuder, Tiramisu-puder, Võine kukeseenepuder jne. Minu südame ja kõhu on võitnud hetkel Banaanikoogipuder... IMELINE!!!
PS Raamat on müügil kõikides raamatupoodides. https://www.rahvaraamat.ee/p/mu-süda-kuulub-pudrule-soolasele-ja-magusale/1012983/et?isbn=9789949819935
Jagan teiega retsepti :)mis on raamatust "Mu süda kuulub pudrule-soolasele ja magusale" (Ise lisasin pähklivõi)

BANAANIKOOGIPUDER
Ühele:
1banaan
100g munavalgeid (umbes 2 munavalget)
35g kaerahelbeid
30g tumedat šokolaadi
natuke vanilliekstrakti
kaneeli
mandlipiima
soovi korral marju

Küpseta banaan ahjus kõrgel kuumusel pehmeks ja kuldseks. Keeda kaerahelbed mandlipiimaga pehmeks.Lisa munavalged ja klopi vahtu. Kui puder on kohev, eemalda pott tulelt. Püreesta banaan kahvliga ja sega pudru sisse. Maitsesta puder kaneeli ja vanilliekstraktiga. Serveeri šokolaadi ja marjadega või näiteks hoopis pähklivõiga.
#paljasporgand
Puder ruulib :)
G

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Copyright @ Don't just exist, live. Blog Design by KotrynaBassDesign